About Us
About Us
รายงานผลการให้บริการของหน่วยงาน
รายงานผลการให้บริการของหน่วยงาน
รายงานผลการให้บริการของหน่วยงาน
รายงานผลสถิติการให้บริการสถิติการให้บริการ ประจำปีงบประมาณ 2565 NEW!รายงานผลการสำรวจความพึงพอใจการให้บริการ
สถิติการให้บริการของหน่วยงาน ประจำปีการศึกษา 2561-2564
1. การให้บริการด้านงานตรวจรูปแบบการพิมพ์ของนักศึกษาระดับบัณฑิตศึกษา
2. การให้บริการด้านงานสอบวัดคุณสมบัติและการสอบประมวลความรู้
3. การให้บริการด้านงานเบิกจ่ายทุนการศึกษาของนักศึกษาระดับบัณฑิตศึกษา
4. การให้บริการด้านงานสอบโครงร่างและสอบป้องกันดุษฎีนิพนธ์ วิทยานิพนธ์ และการค้นคว้าอิสระของนักศึกษาระดับบัณฑิตศึกษา
5. การให้บริการด้านระบบสารสนเทศเพื่อการบริหารจัดการการศึกษา
รายงานผลการสำรวจความพึงพอใจการให้บริการของหน่วยงาน
ข้อเสนอแนะ
1. ด้านงานตรวจรูปแบบการพิมพ์ดุษฏีนิพนธ์ วิทยานิพนธ์ และการค้นคว้าอิสระ
- อยากให้มีการจัดรูปเล่มเป็นระบบ iThesis เพื่อลดเวลาในการตรวจรูปเล่ม ขอบคุณค่ะ
- อยากให้ลดขั้นตอนการตรวจสอบโดยการส่งไฟล์แบบอิเล็กทรอนิกส์
- การส่งรูปเล่มวิทยานิพนธ์แบบไฟล์ดิจิตอล อยากให้ส่งเลิกการส่ง CD (ควรมีระบบอัปโหลดผ่าน MFU Grad)
2. ด้านงานสอบวัดคุณสมบัติและการสอบประมวลความรู้
- No Problem
- Really happy with your service
- Goods
3. ด้านงานสอบโครงร่างและสอบป้องกันดุษฏีนิพนธ์ วิทยานิพนธ์ และการค้นคว้าอิสระ
- สัญญาณอินเตอร์เน็ทไม่เสถียรค่ะ
- It would more clear for interviewee to finish this form if the items 5 4 3 2 1 would be written by excellent, good,... or else, people would be confused what 5 4 3 21 refer to.
- Excellent external examiner timely and very informative
- Timeline ตั้งแต่ตอนที่เริ่มเขียน Literature Review ไม่มีความชัดเจน
- ทุกท่านให้คำแนะนำดีค่ะ
- ในช่วงสถานการณ์โควิดทำให้ขั้นตอนต่างๆเปลี่ยนแปลง เกิดความสับสน และไม่มีการประสานที่แน่ชัดค่ะ
4. ด้านงานเบิกจ่ายทุนการศึกษา
- เจ้าหน้าที่ให้ข้อมูลดีมากค่ะ
- อยากให้มีการประชาสัมพันธ์ทุนให้มากขึ้นค่ะ
- Good service
- อยากให้มีทุนการศึกษาแบบเรียนฟรี
5. ด้านระบบสารสนเทศเพื่อการบริหารจัดการการศึกษา
- I am happy about yours survive. Thank You.
- I am very happy with their service.
- Very good
- Very good system
- very fine
- best system
- remaining any announcements into the email too.
- All DGC should available. The current system is really trouble some and disturbing.
- Maintain this level of graduate management information system and i hope it will be more better.
- หาข้อมูลได้ยากมีความละเอียดในหน้าเว็บเยอะเกินไป ควรจัดหมวดหมู่หัวข้อให้ค้นหาได้ง่ายขึ้น
- มีการปรับปรุงหน้าเว็บสวยมากและการเข้าถึงข้อมูลง่ายขึ้น
Personnel
Personnel
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | ||
Resposibility Division | ||
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
||
Mr. Saranyoo Komen Head for Office of the Postgraduate StudiesE-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Tel: 0-5391-6140 |
||
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | ||
Academic Administration | ||
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | ||
Miss Ratchaneewan Suwanruangsri Position: Head for Academic Administration E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Tel: 0-5391-6138 |
Quality Assurance in Education and Scholarships |
|
Mrs.Kachaporn Chantapoon |
- Coordination of students’ examinations and research - Academic calendar - Arrangement of qualifying examinations - Format and standard revision for dissertations/thesis - Checking of graduation requirements |
|
Miss Taweeporn Sonthipo Position: Administrative Officer E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Tel: 0-5391-6138 |
Graduate Research Section (IS) - Coordination of students’ examinations and research - Academic calendar - Arrangement of comprehensive examinations - Format and standard revision for independent study reports - Checking of graduation requirements |
|
Miss Aornanong Kaewmanee Position: Administrative Officer E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Tel: 0-5391-6137 |
Quality Assurance Program - Assistant Secretary - Human Resource Management - Arrangement of comprehensive examinations - Public Relations Section |
|
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | ||
Central Administration | ||
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | ||
Miss Thunyaphas Pithaksirikul Position: Administrative Officer E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Tel: 0-5391-6139 |
Plan and Budget - Budget Planning - Independent Study Planning - Risk Management - Disbursement Independent Study - Correspondence - Secretary |
|
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | ||
Education Supporting | ||
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- | ||
Mr.Phongwasan Wannachinda Position: Administrative Officer E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Tel: 0-5391-6139 |
Education Informatics - Develop and maintain information systems for Offiec of Postgraduate Studies - Develop and maintain Websites for Offiec of Postgraduate Studies - Data recording Examination result - Newsletter - Graphic Design for public relations |
|
Ms.Jinnanach Panyaarwut Position: Administrative Officer E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Tel: 0-5391-6134 |
Academic promotion activities
|